Skip to main content
Skip table of contents

Asiakaskohtaisten asetusten jakelu Flow'n kautta

G4:ää ja Flow'ta käyttävät organisaatiot jakavat suunnittelutyötä eri toimipisteiden välillä. Suunnittelija tarvitsee helpon tavan saada käyttöönsä G4:n asiakaskohtaiset asetukset ja tiedostot. Asetukset tallennetaan Flow'hun, josta G4 hakee ne automaattisesti. Asiakaskohtaisilla asetuksilla tarkoitetaan G4:n custom-kansion sisältöä. 

G4 lataa käynnistyessään uuden custom-kansion, jos Flow'sta löytyy yksi dokumentti, jonka luokite on cad_custom_zip. Vanha custom-kansio muutetaan ensin nimelle custom_backup1, sitä edellinen nimelle custom_backup2. Latauksessa custom-kansioon tulee Flow-dokumentin sisällön lisäksi custom_readme.txt, josta ilmenee Flow-dokumentin ja viimeisimmän muutoksen tiedot. Custom-kansio ladataan vain, jos custom_readme.txt puuttuu tai sen päiväys on vanhempi kuin Flow'ssa olevan dokumentin.


Koska uusi custom-kansio ladataan vasta Flow'hun kirjautumisen jälkeen, on G4 ehtinyt ottamaan käyttöön edelliset asetukset. Siksi custom-kansion latauksen jälkeen tulee kehoitus käynnistää G4 uudelleen, jotta uusimmat asetukset tulevat käyttöön.


Custom zipin luonti

Zipin Flow'n dokumentille voit tehdä kahdella eri tavalla:

  1. File Explorerissa custom-kansiolle: Send to -> Compressed (zipped) folder, jonka jälkeen nimeä tiedosto vxcustom.zip:iksi.
  2. Command prompt -komentorivillä:
    cd \vxg4
    zip -r vxcustom.zip custom


Lisää järjestelmään uusi luokite tunnuksella cad_custom_zip, Luo uusi dokumentti Flow'n selainkäyttöliitymän avulla ja aseta sen luokitteeksi cad_custom_zip. Liitä dokumentin tiedostoksi edellä luotu vxcustom.zip.



Custom zipin päivitys

  • varaa edellinen vxcustom.zip Flow'n selainkäyttöliitymän avulla
  • pura pakkaus
  • lisää uusi tiedosto purettuun custom-kansioon
  • pakkaa custom-kansio samalla tavalla kuin luontivaiheessa
  • palauta uusi vxcustom.zip Flow'n selainkäyttöliitymän avulla



JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.