Skip to main content
Skip table of contents

Asennus ja päivitys


Vertex CAD -sovellusten asennus- ja huoltopäivityspaketit

  • Saat linkin Vertex CAD -sovelluksen asennus- ja huoltopäivityspaketin lataussivulle sähköpostiviestissä.
  • Käyttäjätunnusta ja salasanaa ei tarvita, kun käytät viestissä olevaa linkkiä.
  • Viesti lähetetään Vertex Systems Oy:n asiakasrekisteriin merkitylle ylläpidosta vastaavalle henkilölle.

Huoltopäivitys

Pääversion päivitys

  • Uusi pääversio julkaistaan kerran vuodessa.
  • Pääversion voit päivittää joko päivitystoiminnolla tai tekemällä uuden asennuksen ja kopioimalla asiakaskohtaiset kansiot ja datat uuden asennuksen päälle.

Yleistä asennuksesta

Jos tietokoneelle on asennettu sovelluksen edellisiä versioita, asennusohjelma kysyy, haluatko päivittää vai asentaa uuden.

  • Valitse asennus, jos haluat asentaa uuden sovelluksen.
  • Valitse päivitys, jos haluat päivittää sovelluksen.
  • Jos asennusohjelma ei löydä vanhaa asennusta, ohjelma ei ehdota päivitystä. Päivitä tällöin sovellus asennusohjeen Päivitys usean version yli mukaisesti.


Huomaa

Sulje kaikki Vertex CAD -sovellukset ennen asennusta tai päivitystä.

Vertex G4 ja Flow yhteiskäyttö

Jos Vertex G4 on kytketty yhteen Vertex Flow'n kanssa, on molemmat päivitettävä samanaikaisesti. Tilaa Flow-pääversion päivitys Vertex Systems Oy:ltä.

Asennusvaihtoehdot

Yksittäisasennus

  • Sovellus asennetaan vain yhteen työasemaan.
  • Sovellusta käytetään vain kyseisellä työasemalla.
  • Vertex Sync -palvelun kanssa käytettävä asennustapa.

Yksittäisasennus tarvitaan tiedostopalvelinasennuksen rinnalle, jos esimerkiksi käytät kannettavaa tietokonetta työmatkoilla etkä siten ole lähiverkossa kiinni.

Verkkopalvelinasennus

  • Verkkopalvelinasennus on asennus, jossa kaikki työasemakäyttäjät käyttävät yhteistä sovellusympäristöä verkkopalvelimelta. 
  • Sovelluksen käyttö on tuettu vain lähiverkossa.
  • Luodut dokumentit ovat välittömästi kaikkien suunnittelijoiden käytössä.
JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.