Skip to main content
Skip table of contents

Asennus ja päivitys

Vertex CAD -ohjelmien asennus- ja huoltopäivityspaketit

  • Saat linkin Vertex CAD -ohjelman asennus- ja huoltopäivityspaketin lataussivulle sähköpostiviestissä.
  • Käyttäjätunnusta ja salasanaa ei tarvita, kun käytät viestissä olevaa linkkiä.
  • Viesti lähetetään Vertex Systems Oy:n asiakasrekisteriin merkitylle ylläpidosta vastaavalle henkilölle.

Huoltopäivitys

Pääversion päivitys

  • Uusi pääversio julkaistaan kerran vuodessa.
  • Pääversion voit päivittää joko päivitystoiminnolla tai tekemällä uuden asennuksen ja kopioimalla asiakaskohtaiset kansiot ja datat uuden asennuksen päälle.

Yleistä asennuksesta

Jos tietokoneelle on asennettu ohjelman edellisiä versioita, asennusohjelma kysyy, haluatko päivittää vai asentaa uuden.

  • Valitse asennus, jos haluat asentaa uuden ohjelman.
  • Valitse päivitys, jos haluat päivittää ohjelman.
  • Jos päivitysohjelma ei löydä vanhaa asennusta, ohjelma ei ehdota päivitystä. Päivitä tällöin ohjelma asennusohjeen Päivitys usean version yli mukaisesti.


Huomaa

Sulje kaikki Vertex CAD -ohjelmat ennen asennusta tai päivitystä.

Vertex G4 ja Flow yhteiskäyttö

Jos Vertex G4 on kytketty yhteen Vertex Flow'n kanssa, on molemmat päivitettävä samanaikaisesti. Tilaa Flow-pääversion päivitys Vertex Systems Oy:ltä.


Asennusvaihtoehdot

Yksittäisasennus

  • Ohjelma asennetaan vain yhteen työasemaan.
  • Ohjelmaa käytetään vain kyseisellä työasemalla.

Yksittäisasennus tarvitaan tiedostopalvelinasennuksen rinnalle, jos esimerkiksi käytät kannettavaa tietokonetta työmatkoilla etkä siten ole lähiverkossa kiinni.

Tiedostopalvelinasennus (verkkopalvelinasennus)

  • Tiedostopalvelinasennus on asennus, jossa kaikki työasemakäyttäjät käyttävät yhteistä ohjelmaympäristöä verkkopalvelimelta. 
  • Ohjelman käyttö on tuettu vain lähiverkossa.
  • Luodut dokumentit ovat välittömästi kaikkien suunnittelijoiden käytössä.
JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.